sobota, 8 czerwca 2013

Co mnie wkurza w ludziach

W ludziach mnie wkurza wszystko :-D
Jak mam ******** to podwójnie mnie wszystko wkurza.
Jak mam dobry dzień (co jest rzadkością) to mało co mnie wkurza ale zawsze się coś znajdzie xD

W dziewczynach wkurza mnie 5 rzeczy:

  1. Maniaczki zespołów, aktorów, filmów, książek., a tak na prawdę nic o nich nie wiedzą.- Teraz moja czoło jest obolałe bo zrobiłam tzw. 'facepalm'.- Zapytasz o jakieś piosenki jakiegoś zespołu. Jak już jakieś wymienią ta takie które zna nawet bezdomny (nie obrażając nikogo)- Uśmiecham się niewinnie.- Mam ochotę takie dziewczyny zaje**ć.
  2. Słodko- pierdzące laski. Nienawidzę takich dziewczyn. Jak widzę taką to nie mdli- Udaje, że rzygam.- CO TO MA BYĆ?! Takie dziewczyny nie powinny być zaliczane do ludzi. Do ssaków też nie!
  3. Mądrala. Dziewczyna, która 'wszystko wie'. Ohhhhhhhhhhhhr. Udają, że zjadły wszystkie rozumy. 
  4. 'Moja brzydka mordeczka'.  Piszą tak z 2 powodów:
  • By inni zaprzeczali
  • By miała się z kimś pokłócić gdy ktoś przyzna jej racje
      5. Pijaczki i palaczki. Tu nie trzeba wyjaśniać.

Jak żyć na tym świecie gdzie roi się od takich dziewczyn ?!
Wstawiam zdjęcia takich dziewczyn jakie tu wymieniłam
Udająca mądrą

Pijaczki i palaczki

Słodko- pierdząca 

'Fanka'

'Jaka ja brzydka'


Zdjęciami nie chcę urazić nikogo (wzięłam takie ponieważ mi pasowały do moich opisów). Przepraszam jak kogoś uraziłam.- Składam ręce jak do modlitwy.


9 komentarzy:

  1. W sumie to ja nie oceniam po wygladzie ,więc nie moge sie z Toba zgodzić .
    choć czasem z tymi zespolami to cakowita racja - tylko dla szpanu ..

    mili mi bedzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry blog, zaobserwuję a co tam.
    W końcu ktoś pisze dobrze.
    Popracowałabym nad językiem, ale jest okey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nad stylem pisania jeszcze pracuje aczkolwiek nie widać efektów. Staram się pisać tak by było to łatwe i przyjemne w czytaniu. Dzięki za wyrażenie swojego zdania.

      Usuń
  3. Ogarnij to > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rrGympAd3ig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tej dziewczyny, nie podpadła mi do gustu. Ale ma ciekawe pomysły :D

      Usuń
    2. Jak ma się głośno komputer - da się przestraszyć. Myślałam, że Cię troszkę rozśmieszę XD

      Usuń
    3. Rozśmieszyć rozśmieszyłaś bo fajnie śpiewają :D

      Usuń