sobota, 8 czerwca 2013

Witajcie

Witajcie.
Mam na imię Patrycja. Zamierzam prowadzić blooga. Będzie on o wszystkim i o niczym.
Będzie to bloog nadzwyczajny, ponieważ będę go prowadzić w nadzwyczajny sposób.
A dokładniej? Hmmmmm. O już wiem. Będę pisać tak jakbym kręciła vlooga. Czyli będę pisać np. tak:

  • O kurde coś mi spadło. Podniosę później. 
  • Aaaaaaaaaaaa mucha!
  • Co to ma być?! Czy wy to widzicie? 
  • Właśnie pokazuje wam do ekranu moje buty.
  • Co to ma być? Kto to wysłał?
  • Aha. -Głupia mina.
  • Kurde co ja mam wam tu na bazgrolić ?!
  • Czemu ja zacieszam do ekrany? -Uśmiech :-)
Prowadzić będę go właśnie tak. Natchnęła mnie to tego książka 'Zeznania Niekrytego Krytyka'. Tak fajnie tam pisał. Postanowiłam też tak zrobić :-D. Mam nadzieje, że chociaż kilku obserwatorów będę mieć. Ej serio mam muchę w pokoju. I to taką ogromną. WIAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz