sobota, 8 czerwca 2013

Już 2 obserwatorów!

Tylko 2?!
Dla mnie aż 2.
To oznacza, że chociaż 2 osobą się podoba to co pisze.
Podoba mi się to, że wyrażacie swoje zdanie.- Uśmiecham się jak głupia do ekranu.
O KUR** ALE PADA! Teraz zauważyłam xD
Hmmmmm. Ciekawe co on tera robi?
Kur** o czym ja myślę?! Oh ogar Patrycja.
O zapomniałabym! Mam zamiar urządzać konkursy. Ale musi byś więcej wyświetleń i obserwatorów. Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na konkursy to piszcie w komentarzach.
MAM OCHOTĘ NA TORTILLĘ !
Pysznie wyglądająca tortilla!

I JAK TU NIE PRZYTYĆ JAK WOKÓŁ TYLE DOBRYCH RZECZY!?

3 komentarze:

  1. I tak pewnie będziesz o nim myśleć! :))
    heeh.. tak zawsze jest :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem! Nadal myślę. Ale częściej myślę o tortilli :D

      Usuń
  2. ja też mam ochotę na tortillę :D

    OdpowiedzUsuń