niedziela, 9 czerwca 2013

Poranny post!

Dla mnie 12.30 to rano!
Że ja tak wcześnie wstałam kurna ;-/
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zmazałam paznokcia. KUR*A
No i co 5 minut malowania poszło na marne ;'(
Zawsze jest tak samo.

Aaa miałam mówić o poście.
Dobra ogar Patrycja!!

Dziś chciałam opowiedzieć o wszystkim.
CRAZY IN LOVE !
Sorki słucham BEYONCE!
Mój BÓG BOGÓW!
Może napisze dziś o niej ?!
Co mi szkodzi!
 

Beyonce.... Kobieta idealna (jak ja :-D). No jak można być takim jak Ona?
Kurde głos ZAJEBIS**, Ona jest sama w sobie ZAJEBIS**, Jej figura też jest ZAJEBIS**.
Słyszałam od mojej BFF xD, że jak była w moim wieku (może trochę młodsza) to tata kazał jej biegać do okoła domu i śpiewać. Dlatego teraz na koncertach się nie męczy podczas tańca. W wakacje postanowiłyśmy też tak robić :-). Taaaaaaaa bo nam się uda xD.
Kiedyś pojadę na jej koncert!


KOCHAM JĄ !!!!

3 komentarze:

  1. Crazy in love- kocham :p
    Świetny blog.
    Obserwuję ;DD
    http://notosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uwielbiam Beyonce :3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń